reklama

Začiatok

Dobrý deň, ahojte. Volám sa David a toto je začiatok môjho blogu. Chcel by som písať o živote o radosti z neho, vniesť trochu pozitívneho svetla do doby, kedy si mnohí myslia, že trpia a že život je boj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobrý deň, ahojte. Volám sa David a toto je začiatok môjho blogu. Chcel by som písať o živote o radosti z neho, vniesť trochu pozitívneho svetla do doby, kedy si mnohí myslia, že trpia a že život je boj. Nechcem nikoho poučoať ani moralizovať. Nakoniec, ak si aj niekto bude čítať moje riadky je len na ňom čo si odnesie, čo príjme. Ale keby som pomohol alebo povzdbudil čo i len jedného človeka, budem rád a spokojný.

Toto je začiatok.

Prvý článok príde v krátkej dobe, prajem príjemné čítanie a radostný život.

David Vachalek

David Vachalek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som a tak je to dobré. Ja som JA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu